PDA

Se fuld version : motivation..

fab
05 Jun 2008, 01:42
Hej alle

Jeg vil blot dele hvordan det føles lige nu..

Jeg er desværre kommet lidt "skæv" i denne uge.. har været på kursus mandag og tirsdag, hvor jeg blev fristet op til skyer med alt mulige.. jeg har ikke kunne holde mig kun til frugt mandag morgen, har hellere ikke holdt mine energi dage som jeg "plejer" om mandagen og tirsdagen.. men har holdt mig til syre-base princip og mener at have holdt de rigtige kombinationer..

Det der bekymrer mig lidt er at jeg holder fødselsdag på lørdag for nogle venner.. og.. jeg vil selfølgelig servere masser af grønt, frugter, soltørrede frugter og nødder.. men jeg må indrømme at det vil nok have lidt af det usund som hører til.. nååå jeg vil passe på resten af uge og starter på en frisk næsten mandag.. det lover jeg :)

Nu er de 4 uger ved at være overstået og jeg føler egentlig at det er nu at det hele starter.. så er det ved at holde fast ved de gode råd.. og hvor er det dejligt at leve mere sundt!

Jeg har også haft det lidt skidt i den uge - føler mig utilpas og har ikke så stor appetitten især om aften. har ikke lyst til mad, men er glad for frugter og salat! måske er det pga. varmen..

Glæder mig til på lørdag hvor vi forhåbentlig vil få masser af gode råd til at fortsat på rette spor.

Hilsen
fab

Gitte Høj Jørgensen
10 Jun 2008, 15:54
Hej Fabricia,

Ja, jeg kunne forstå at du skulle holde fødselsdag i lørdags, men synes det er super at du fik skåret masser af frugt og grøntsagsstænger og derudover også serverede tørret frugt samt nødder. Flot!

Som du selv kommer ind på, så er det måske først nu det hele begynder, idet du nu slev skal prøve principperne af derhjemme i dit eget tempo, men det skal nok gå, for det virker som om du har styr på dine dage.

Mht. at føle dig flad og oppustet så kan dette sagtens hænge sammen med at du den sidste uge ikke har fået levet efter din nye livsstil. Din krop reagerer simpelthen negativt på din gamle livsstil, og prøver at fortælle dig dette ved netop at give dig ubehag i maven m.m.

Håber ellers du er kommet op på hesten igen og fortsætter den gode stil :D

Held og lykke...

Hilsen

Gitte