PDA

Se fuld version : uren hud?? trods kostprincipper....

sheima
21 May 2008, 00:51
Hej med jer

jeg er lige blevet færdig med slank og sund på 8 uger, har tabt mig 9 kg:-) har da også tæntk mig at fortsætte sån.... Men der er lige en ting, jeg har altid haft en pæn hud, både i ansigtet og på kroppen, ingen problemer med uren hud, knopper osv..men efter jeg startede på slank og sund på 8 uger, har jeg simpelthen fået så uren hud ansigtet, får bumser, hudorme og røde knopper der klør, kan ik forstå det..i starten troede jeg det var affaldsstoffer som skulle ud, men nu er der gået 8 uger og har det stadig..hvad kan det være?? Og er der noget som jeg kan gøre ved det?? håber virkli på svar for det er et ret irriterende problem....

hilsen Mona

Caroline Fibæk
03 Jul 2008, 17:49
Kære Mona,

Efter min erfaring at dømme er dine symtomer ganske rigtigt udrensningssymptomer. Det kan være et tegn på en ubalance i et eller flere udrensningsorganer eller ophobning af affaldsstoffer.
Jeg vil anbefale dig et vega-helbredstjek hvor man kan finde ud af hvor i kroppen ubalancen er. Derefter kan jeg sammensætte en udrensende "kur" til dig, af fx urter eller homøopati.

Mange venlige hilsner

Caroline Fibæk
Naturopath i Biologisk Medicin