acbc
05 May 2008, 13:19
Mine 2 døtre på hhv 1 år og 3½ år er desværre så uheldige at være allergiske. Den yngste over for nikkel i kost, den ældste er allergisk over for nikkel, svinekød, kat og pollen med krydsallergi til diverse fødevare...:(. Ydermere har de begge astma-eksem og den ældste får daglig medicin for astma og allergi.
Mit spørgsmål er nu om der er nogen der har idéer til en alsidig og velsmagende diæt jeg kan lave til mine børn som de i øvrigt gider spise:confused:.
Har købt en allergikogebog der ikke beskæftiger sig specifikt med nikkel og har søgt på div. hjemmesider. Mit problem er, at de alle kommer med ting de IKKE må spise, men ingen forslag til noget de må spise...
Håber nogen kan hjælpe os...
Hilsen cecilia
Mit spørgsmål er nu om der er nogen der har idéer til en alsidig og velsmagende diæt jeg kan lave til mine børn som de i øvrigt gider spise:confused:.
Har købt en allergikogebog der ikke beskæftiger sig specifikt med nikkel og har søgt på div. hjemmesider. Mit problem er, at de alle kommer med ting de IKKE må spise, men ingen forslag til noget de må spise...
Håber nogen kan hjælpe os...
Hilsen cecilia