PDA

Se fuld version : Man kan ikke se jeg taber mig!

Laura
14 Apr 2008, 11:08
Hej!

Jeg købte i januar bogen "Slank og sund på 8 uger" og har siden tabt 6-7 kg (alt efter hvornår jeg vejer mig)
Jeg er rigtig stolt og min kæreste roser mig også - jeg er gået en bukse-størrelse ned og synes også jeg har meget mere energi. Men, på arbejdet er der ingen der endnu har bemærket det! Vi taler tit om mad og motion over frokosten - men jeg har ikke lyst til at 'prale' ved at nævne mit vægttab. Til gengæld bliver jeg bare rigtig ked af det over at ingen kommenterer ændringen :( Jeg har lyst til at stoppe med det hele og tror heller ikke længere på min kærestes ros. Han siger det nok fordi jeg spørger ham! Hvad kan jeg stille op?

Therese Søegaard
16 Apr 2008, 16:29
Hej Laura.
Hvor er det bare rigtig flot at du har tabt dig så meget... Virkelig! :) Jeg kan godt forstå du er træt af dine kollegaer ikke roser dig - hvis det var det du havde forventet! Det din fortælling siger mig er, at det betyder noget for din motivation om du modtager ros. Men ved dine kollegaer det? Så vidt jeg kan forstå, ved de ikke du er igang med at lægge dine kostvaner om, så jeg synes du skal starte med at fortælle dem det! Jeg synes bestemt ikke det er at prale... og hvis der er nogen du fornemmer der synes det, tænk da: Hvem har fat i det rigtige? Dig? Eller de der synes du praler?

Du skriver også man ikke kan se du taber dig, men er du sikker på det? Måske er der andre grunde til de ikke kommenterer det; at de er misundelige, at de simpelthen bare ikke har lagt mærke til det, at du har klædt dig så man ikke kan se det.. mulighederne er mange.

Med hensyn til din kæreste, så synes jeg du skal spørge om han er ærlig. Og tag hans svar for gode varer. Hva' så hvis han lyver? Hvis det motiverer dig, hva' så?

Fortsat held og lykke.