PDA

Se fuld version : Anbefaling af bog efterlyses

Anita Svensson
07 Apr 2008, 17:07
Hej

Lene har efterhånden udgivet en del bøger - og jeg synes det kan være svært lige at overskue, hvilken der opfylder behovet bedst - måske I kan hjælpe?

Jeg søger en bog med masser af opskrifter - er ikke så meget til fisk og indmad, så hvis der er forskel på bøgerne, så skal det ikke lige være den, der primært har de to områder på menuen. Meget gerne en bog med middagsretter - da det primært er her udfordringen omkring inspiration til maden ligger. Vi har 2 drenge på hhv. 11 og 14 der spiller meget fodbold, og specielt den store skal have mad, der modsvarer hans høje aktivitetsniveau. Vi er alle rigtig glade for grugt og salat, så der må gerne være en masse af lækkert tilbehør i bogen.

Håber I kan hjælpe med lidt anbefaling.

På forhånd tak for hjælpen

:) Anita Svensson

Maja Skov Hansen
08 Apr 2008, 16:17
Hej Anita,

Jeg vil anbefale dig at vælge bogen 'Lene Hanssons kogebog'. Den indeholder mange gode opskrifter på retter, som kan bruges som både middags- og frokostretter. Til dine drenge kan du lave lidt ekstra ris, pasta eller kartofler, børn under 12 år skal nemlig ikke følge kostprincipperne for syre/base-balancen. De har brug for mere energi, fordi de stadig vokser og de skal derfor have flere stivelsesholdige fødevarer, som de førnævnte.

Med venlig hilsen
Maja Skov Hansen