PDA

Se fuld version : Virus

mille
22 Mar 2006, 20:55
Hej Lene,

Her indenfor den sidste månedstid har jeg oplevet at jeg gentagne gange bliver syg af både forkølelse, mave-infektion og hals-virus. Dette har gjort mig rigtig ked af det og jeg føler mig utrolig magtesløs.
Jeg spiser dagligt frugt om morgenen, frokost dvs. grønt og lidt kød, diverse mellemmåltider med rugbrød, evt. youghurt med nødder osv. Aftensmåltider består af pasta, ris med grønt og lidt kød. Jeg dyrker motion 2 gange om ugen i et træningscenter, ja. alt i alt så synes jeg at jeg gør hvad jeg kan for at holde mig sund. Af vitamin-tilskud spiser jeg 1 vitamin-pille morgen og aften (omnimin).
Jeg er bare så ked af at jeg altid rager sygdomme til mig, og vil høre om du evt. har et godt råd til mig. Skal jeg yderligere ændre på min kost; mangler jeg vitamin tilskud...ja..kan jeg i det hele taget gøre mere ??

Lene Hansson
24 Mar 2006, 11:00
Hej Mille!

Jeg syntes det lyder som om du gør rigtig mange gode ting for dig selv.

Det kan være at du skal styrke dit immunforsvar, det kan du bl.a. gøre med Echinaforce, som du kan købe i Matas og helsebutikker.

I 2 uger skal du tage 3 x 20 dråber i vand, herefter kan du trappe ned til 3 x 10 dråber dagligt. Echinaforce kan du blive ved med at tage og er især godt mod de lidelser du er plaget af.

Samtidig kan jeg sige, at jo mere frugt og grønt du spiser, jo mere styrker du også dit immunforsvar.

Held og lykke!

Venligst
Lene Hansson