Sidder lige og kigger nogle indlæg igennem da jeg er ny herinde også står der i en boks man ikke må sare på indlæd..?! hvorfor må man ikke det.??
Regler for indlæg Du må starte nye emner
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må rette dine indlæg
Undre mig bare da jeg har forstået det som om man måtte dele viden herinde
Lene Hansson
19 Mar 2008, 22:45
Hej og velkommen til!
Det er kun redaktørerne der kan svare på spørgsmål, da dette ikke er en chat hvor man kan skrive til alle og både kommentrer og svare m.m.
Dette forum er ment for at informere de brugere der interesserer sig for vores kostprincipper og sund livsstil i det hele taget.
Det er kun erfarne vejledere inden for de forskellige felter (kost, motion, coaching og alternative behandlinger) der kan svare på spørgsmål.
Mange af de spørgsmål vi får, kommer fra brugere der er meget afhængig af at få et proffesionelt svar, f.eks, en bruger med allergi, astma osv...der nytter det ikke noget hvis andre brugere svarer på et spørgsmål, stillet til en vejleder.
Men jeg forstår godt at du spørger. Vi er i gang med at finde ud af muligheden for en chat, hvor alle kan snakke med alle og hvor vejlederne ikke blander sig. Så er det brugernes eget ansvar at følge de råd og vejledning der kommer, fra en anden bruger ;O)
Håber det var svar nok?
God Påske til dig!
MVH
Lene