PDA

Se fuld version : vægtstigning

cleoc
08 Mar 2008, 13:27
Min mand og jeg er i fuld gang med udrensningskuren og det går helt fint :) - vi er bare stødt på et problem, som vi ikke lige havde regnet med - nemlig at vi begge tager på :confused: Min mand er diabetikker og vi har kostmæssigt levet ret sundt til måltiderne d.v.s at vi ikke har skulle lave meget om på kosten i vores dagligdag med et stort men .... vi har været rigtig gode til at spise kage og is :p det lagde vi på hylden efter nytår og aftalte, at det skulle være en weekendfornøjelse en til to gange i weekenden alt efter omstændighederne - ingen kilo er tabt :eek: !!! så vi havde regnet med at tabe os nu, men har begge taget 2 kilo på efter en uge - hvad ligger det i - mon ???
Det skal lige nævnes at vi begge vejer for meget, men at det ikke er derfor vi er gået på udrensningskur - det er p.g.a. smerter, som vi tror skyldes syreophobninger - som vi igen regner med kommer af sukkeret - som vi nu har fjernet - slankekuren regnede vi faktisk ikke med ville være nødvendig, da vi virkelig lever sundt og fedtfattigt og regnede med at tabe os ved bare at fjerne sukkeret, som virkelig har været skurken
mange hilsner Cleoc

Lene Hansson
09 Mar 2008, 19:37
Hejsa!

Der er nogle mennesker der tager på i starten af en kostomlægning. Det kan skyldes at kroppen holder væske tilbage, npr man begynder at leve sundere.

Årsagen til det er at der skal væske til, for at rense ud i kroppens affaldsstoffer. Hvis I havde fået tage en fedtprocent måling inden I startede, ville i muligvis se, at det Ihar taget på kuner væske og ikke fedt.

Bliv ved og så denne mulighed som en kostomlægning og en sund livsstil, fremfor en hurtig og usund slankekur.

Hvis din mand har diabetes og du/I også lider af smerter i kroppen, er det tegn på store ubalancer og det skal kroppen jo så samtidig "kæmpe" med, derfor kan det tage sin tid at slanke sig.

Hvad gør din mand med frugt kontra diabetes? Vi anbefaler diabetikere at de kun spiser det frugt de i følge deres egen læge må om morgenen og derefter grøtn og groft brød.

Skriv igen om et par uge og se hvad der sker med vægten....energien og sundheden!

Hilsen

Lene