PDA

Se fuld version : Medis

hafr
03 Mar 2008, 20:59
Kære Forum.

Jeg vil spørge om I kan hjælpe mig med et produkt der hedder "Medis Digest Plus" - findes i 3 varianter og jeg har brug for den grønne. Jeg har problemer med mave og tarm og har læst på nettet at dette produkt, som er udviklet af en norsk læge, skulle være rigtig godt.
Jeg har forhørt mig hos Medital klinikken i Kbh, men de henviser til Norge for indkøb. Jeg har søgt og søgt på nettet - desværre uden resultat.
Kender I til en forhandler eller hvor jeg evt. kan få mere information?
På forhånd tusind tak :)

med venlig hilsen Hanne

Caroline Fibæk
04 Mar 2008, 10:07
Kære Hanne,
Ja, det er rigtigt at du skal bestille Medis fra Norge. Medis Digest Plus er en kombination af gærsvamp, eddikesyrebakterier, alfalfafrø og papaya. Men der er meget andet du kan gøre for at få gang i fordøjelsen afhængigt af hvad dit problem er. Du skriver at du har problemer med mave-tarmsystemet - det kan være mange ting. Måske har du brug for at få tilført mælkesyrebakterier i form af probiotisk tilskud, eller måske har du svamp? Min erfaring er at gamle maveinfektioner også en gang imellem kan blusse op og på ny lave ravage i fordøjelsen. Eller måske mangler du "bare" fordøjelsesenzymer. Et VEGA Helbredstjek kan afsløre hvad årsagen til dine fordøjelsesproblemer er og man kan så sammensætte en kur herefter.
Men jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht Medis.
Mange venlige hilsner
Caroline Fibæk