PDA

Se fuld version : I dag er min sidste dag i uge 8..

Malene_26
02 Mar 2008, 22:31
Men i morgen er det første dag i mit nye og slankere liv..

Jeg begyndte med 8 ugers "kuren" for 7 uger og 7 dage siden.. I morgen skal jeg på vægten for sidste gang i forbindelse med forløbet.. Jeg har indtil videre tabt 7.3 Kg. og 48 Cm. HÅBER den sniger sig op over de 8 kg. i morgen på vægten, da 8 kg på 8 uger har været og er mit mål..

Når nu de 8 kg. er nået, så snupper jeg to ekstra. Vil op på de 10 kg. og hvad mit næste delmål så er, ved jeg ikke før jeg er nået de 10 kg.
Jeg kan mærke det bliver hårdere at slippe af med kg. i samme fart som indtil nu, men der er jo heldigvis hellere ikke så meget, at tage af, som i starten.. Dog vil jeg mene, at jeg sagtens kan tåle at tabe mig 8 kg. endnu, men små skridt af gangen.

Det har været en dejlig rejse, og jeg har ikke syndet en eneste gang. :) Har jeg haft lyst? JA især i uge 6+7- De var de sværeste uger - men nu er jeg altså nået til "målet", og fremover, vil jeg tillade mig selv at synde en gang i mellem, dog i moderate mængder, men blot for at give mig mod på at forsætte... Det gør det hele lidt sjovere, også selvom det vil tage mig lidt ekstra tid at tabe de sidste kg..

Jeg har i 8 uger haft alle mine bukser pakket væk på nær et par jeans. Jeg har skiftet mellem mine jeans, og utallige nederdele... I dag kom så dagen, hvor jeg kunne finde alle mine bukser frem. Jeg havde kun turde håbe på, at de passede som de skulle, da jeg før de 8 uger ikke kunne lukke halvdelen.. Men - De er sørme for store! Alle sammen.. Det har næsten været det bedste i hele forløbet. At kunne mærke en tydelig forskel på før og nu... Så er jeg næsten ligeglad med hvad vægten står på, blot jeg føler mig tilpas i mit tøj, og det må jeg sige, at jeg gør nu..

Føler jeg mit tilpas i en bikini? Neeej. :) Derfor skal de sidste kg. også væk..

Jeg troede for 8 uger siden, aldrig at jeg ville kunne nå dertil, hvor jeg står i dag! Men med en fantastisk bog, støtte fra hjemmesiden og en meget forstående kæreste, så har denne rejse været nemmere end jeg nogensinde turde drømme om.

Til alle jer som er i tvivl, om i kan gøre det! Selvølgelig kan i det! Tag en dag af gangen, og oplev, hvordan i motiveres af de flotte resultater, som i vil kunne se og mærke..
Jeg lover jer, det er hele turen værd.

Held og lykke..
Malene

Lene Hansson
09 Mar 2008, 19:28
Godt gået Malene!

Hvis du vil have at vægttabet skal gå lidt hurtigere, kan du 1 gang om ugen tage en såkaldt "levende dag", dvs at du kun spiser frisk frugt indtil kl. 12 og derefter - resten af dage - spiser friske grøntsager og salat.

Motion skal der også til, men det ved du jo nok godt ;O)

Rigtigt godt gået, jeg håber der er nogle herinde på Forum, der får glæde af din historie!

Mange hilsener

Lene