PDA

Se fuld version : Motion - mad - eksamen... Hjæælp...

MiaLouise
08 Feb 2008, 11:24
Hej.
Jeg har et spørgsmål omkring motion... og lidt kost... Jeg er startet med at træne hver morgen, inden jeg tager i skole (bare 15 min på løbebånd - hvor jeg går og 15 min på crosstrainer + nogle maveøvelser). Fra mandag morgen og til idag, fredag har jegtaget 800 gram på - jeg ved godt det ikke er meget, men når man gerne vil den anden vej, så er det...

Kan det have noget at gøre med motionen? Eller de 2-3 liter vand jeg drikker hver morgen (jeg vejer mig inden træning)?
Eller er det kosten jeg skal ind og kigge på? Jeg har gullerødder, frugt og nødder med hver dag, og måltiderne er bygget op efter Lene hanssons principper.
Min eneste last kan være en kop cacao eller Café Latte en gang imellem...

Håber I kan hjælpe mig, så jeg kan få rettet op på det, hvis det er muligt...

Jeg er forresten lige startet på en 5 måneders lang eksamensperiode, så det er ikke helt "normale" forhold jeg lever under ;)

Hilsen Mia

Mette Borup Frandsen
13 Feb 2008, 17:48
Hej Mia

Ja, jeg kan godt forstå det er irriterende og frustrerende at vægten går den forkerte vej.

Men der sker en masse i kroppen når du pludselig ændrer stort set ALT - både med kosten og motionen, og i den proces kan kroppen godt øge væsken lidt, for at bruge den i udrensningsprocessen. Så det er altså helt naturligt, men ikke desto mindre frustrerende.

Men jeg synes du skal fortsætte, tænke glade tanker, og så skal det nok komme :)

Venlig hilsen
Mette Borup Frandsen