PDA

Se fuld version : Vægttab

Ariela
01 Feb 2008, 16:32
Hej. Jeg har levet i ca. en måned efter Lene Hannsons principper og tabt ca. 6 kg. Når jeg
hører mun venindes vægttab bliver jeg skuffet over mit. Hun er nemlig på pointkur og tabt meget mere end jeg, til gengæld spiser hun mere end jeg gør. Jeg er 168 cm. og vejer nu 96 kg. Jeg starter min dag med et glass vand med citron og spiser kun frugt. til frokost spiser jeg et skive rugbrød med avokado og grønsager og til aften laver jeg mad fra opskrifterne i bogen. Jeg kan ikke undvære min kaffe og smøgerne. Jeg er fysisk aktiv på min arbejdsplads og går på mit arbejde ca. 6 km. om aften hvis jeg er lækker sulten spiser jeg frugt eller nødder. Hvorfor sker der ikke mere og hurtigere, når man tager i betragtning at jeg har meget at tabe. hvad skal jeg ellers gør, jeg synes ikke jeg spiser for meget.
Mvh.
Ariela

Mette Borup Frandsen
13 Feb 2008, 17:26
Hej Ariela

Jeg synes det er et meget fint væggtab på en måned, det kan du roligt være tilfreds med, selvom jeg godt ved det aldrig kan gå hurtigt nok.

Din kost lyder også rigtig fin, helt som den skal være. Det eneste du kan gøre er mere motion, og med det mener jeg en anden form for motion end kun gåture. Så du laver noget med mere sved på panden, og hvor du får pulsen op.

Og i forhold til din veninde, så synes jeg det er værd at bemærke at dette ikke er en kur. Det er en livsstil du skal følge fremover, og når du gør det, så vil vægten falde stille og roligt, indtil der er balance i din krop og den vil IKKE stige igen, så længe du følger det. Og et stille og roligt vægttab er det bedste vægttab, det sundeste og det mest varige.

Så jeg synes du skal være tilfreds, og ellers forsøge at få mere motion ind i billedet.

Pøj-pøj med det hele :)

Venlig hilsen
Mette Borup Frandsen