PDA

Se fuld version : Energi kilder??

Sofiesmor
29 Jan 2008, 18:23
Jeg er lige begyndt på at følge denne livsstil og det er med succes allerede på anden dagen. Men jeg er meget træt, hvilke ting må jeg spise for at holde mig selv kørende det sidste stykke tid på arbejde?? F.eks. nødder ogsv.?

Kan man erstatte frokosten ud med frugt hvis man spiser konr produkter til morgenmad?

Vi har en datter på 14 mdr som spiser det samme som os, men hun skal jo ikke følge dette her på samme måde, idet hun ikke skal tabe sig.. Skal jeg komme kød ved alt hendes mad samt extra fedtstof eller hvordan gør man lige det?

Mvh Sofiesmor

Mette Borup Frandsen
30 Jan 2008, 12:59
Hej Sofiesmor

Vi siger frugt og kun frugt til morgenmad, fordi ideen er at man skal starte med noget der er letfordøjeligt, og det er frugt der er det mest fordøjelige du kan spise.

Børn under 12 år skal have stivelse til alle måltider, så du skal bare lave lidt ekstra ris eller kartofler til hende. Og gerne ekstra fedtstof og proteiner hver dag.

Grunden til du er træt er at kroppen renser ud. Mange får hovedpine eller lignende, men det kan altså også "bare" være at man er træt. Så det er helt almindeligt, og det skulle snart gerne gå oover. Du kan spise nødder, mandler og tørret frugt, og se om det kan give dig mere energi. Sørg også for at få nok væske, da mangel på vand kan sløve.

Held og lykke med den nye livsstil!

Venlig hilsen
Mette Borup Frandsen