PDA

Se fuld version : Bivirkninger ved udrensning

skoetdahl
24 Jan 2008, 22:56
Jeg har siden 1. januar lagt min kost om og har nu været i gang med syre/base kittet i 5 dage nu. Jeg har siden 1. januar tabt mig 5,5 kg ialt, men på de sidste 5 dage 3,5 kg. Jeg følger kuren til punkt og prikke og går en halv times power walk om dagen.
Det er jo dejligt......MEN nu er jeg begyndt at pletbløde selv om det ikke er tid til min menustration endnu, det har jeg ALDRIG gjort før......kan dette være en bivirkning?
Jeg har også siden igår haft utrolig ondt i mine ben, sådan helt ind i knoglerne. Er dette måske en bivirkning?

Mange hilsner Susanne Dahl:o

Lene Hansson
26 Jan 2008, 20:34
Hej Susanne!

Det er lidt svært at afgøre. Udrensning kan vise sig på mange forskellige måder. Og du skal tænke på, at kvinden har en ekstra udrensnings-"sluse", som mændene ikke har, nemlig livmoderen.

Udrensning foregår gennem alle "sluser" : Lunger, mund, øjne, øre, næse, hud, skede (kvinder) og endetarm.

Måske har du tidligere døjet med underlivsproblemer, så kan det være at "kuren" tager fat der hvor der muligvis kunne være en ubalance. Mit råd til dig er at du skal holde øje med pletblødningen,
kommer den igen, så tjek lige op med din læge.

Men men, jeg tror ikke du har grund til at bekymre dig lige nu... du skal blot være opmærksom...og det gælder jo for alle de ændringer der sker med din krop.

Du kan læse mere om pletblødning på:
http://www2.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=203320&CID=49&p=1

Mange hilsener
Lene