PDA

Se fuld version : Udrensning/Detox

flavour
13 Jan 2008, 03:11
Hej Lene
Nu vil jeg gerne i gang med den helt store omlægning.. og har læst side op og side ned..men har stadig nogle spørgsmål

1: Skal man starte med en udrensning/ detox inden man begynder på bøgerne ?
2: Hvis man vælger at starte med en Detox/udrensning, skal man så stoppe med at ryge først. jeg ved det ikke er sundt..men et eller andet sted skal man starte og jeg ville gerne starte med kosten ??
3: Når jeg nu skal igang..hvad skal jeg så starte med for ikke at faldei vasken... i har jo en hel del tilbud..og vil bare gerne tabe mig de 15 kg??

Kærlig hilsen

Flavour

Mette Borup Frandsen
24 Jan 2008, 10:53
Hej Flavour

Mener du syre-base kittet/detox kittet? Det går jeg ud fra du mener, så det er det jeg svarer ud fra...

Det er helt op til dig om du vil starte med at tage detox-kittet, for det handler om hvad du er mest stemt for. Der kan absolut være fordele ved at starte med detox-kittet, så er du også godt inde i principperne, og er så at sige kommet godt fra start :)
Men det er vigtigt du er helt parat og motiveret til detox-kittet, ellers bliver det nogle lange uger, og så er der for stor chance for at det går galt. Så det er kun dig selv der kan vurdere det.

Du kan også sagtens starte op med bøgerne, og så senere tage detox-kittet, når du føler for det.

Det samme vil jeg også svare dig mht. rygningen. Det er selvfølgelig ikke sundt, og det er godt du har besluttet dig for at stoppe. Men det kan være meget at gøre det hele på én gang, så derfor er det igen noget du selv skal vurdere. Det er lidt efter temperament om man vil tage det hele på én gang eller et trin ad gangen. Det vigtigste er jo bare at komme i gang - om det så bliver stille og roligt eller det hele på én gang.

Held og lykke med det hele!

Venlig hilsen
Mette Borup Frandsen