PDA

Se fuld version : Coach

AnnaElissabeth
07 Jan 2008, 21:05
Jeg er 53 år, og arbejder inden for kostområdet. mit eget helbred kan dog ikke læne sig helt op af min egen viden. Maveproblemer med visse fødevarer, hævelser i hænder og slidgigt er bare exempler. Visse sammensætninger af mad tåler jeg dårligt, f.eks boller i karry kombineret med ris og ærter. Hvis jeg undlader ærter går det bedre. Ærter i anden sammenhæng tåles ok. Har brugt blodtypekost vejledning, men det er ikke nok. Du arbejder ikke med blodtypekost, er det fordi du mener at syre/bas kosten er den allervigtigst faktor. Eller mener du det er individuelt? Håber du kan lede mig videre, da jeg søger et bedre helbred. Hilsen den rådvilde

Mette Borup Frandsen
17 Jan 2008, 16:17
Hejsa

Ja, det er syre-base kosten vi arbejder med herinde, fordi vi mener den er rigitg god, men ikke mindst fordi vi dagligt oplever den forskel det gør for folk - specielt helbredsmæssigt, men også vægtmæssigt.

Det er klart at for nogle mennesker kommer det aldrig rigtigt til at fungere, men hvis du har prøvet en masse forskelligt der ikke rigtigt har virket, så synes jeg i hvert fald det er et forsøg værd med denne livsstil.

Med venlig hilsen
mette Borup Frandsen