PDA

Se fuld version : Hjælp mig lidt på vej

albm
19 Nov 2007, 15:42
For et par år siden fulgte jeg Lenes principper, og var utrolig glad for det. Dog faldt jeg i den gamle gænge igen og tog selvfølgelig på.

Jeg er nu ved at være motiveret til en ordentlig omgang (har en overvægt på 30kg), og jeg vil gerne starte med en form for udrensning. Jeg har overvejet tarmskylning og/eller syrebase-kit. Hva kan I anbefale? Måske noget helt andet?

Jeg har købt mig et par stavstænger, og har lært at bruge dem korrekt. Er det en motionsform, der forbrænder nok?

På forhånd tak.

Albm

PS: Hvornår starter der slankehold i Århus?

Mette Borup Frandsen
22 Nov 2007, 12:35
Hej Albm

Der er ikke tale om noget slankehold i Århus, men det vi kan tilbyde jer der bor langt væk er det der hedder "8 ugers internetkursus". Det kan du læse mere om her: http://lenehansson.dk/Default.aspx?ID=69

Hvis det skal være en ordentlig omgang udrensning, så vil jeg anbefale dig syrebase-kit fremfor tarmskylning. Syrebase-kit er udrensning gennem hele systemet og for hele kroppen mens tarmskylning kun er udrensning i den sidste ca. ½ meter af tyktarmen.

Efter syrebase-kittet skal du selvfølgelig fortsætte med at leve efter Lene Hanssons principper, så du kan opnå din ønskede vægt.

Stavgang er en rigtig god form for motion, fordi der kommer masser af ilt gennem systemet, når man bruger armene så meget som man gør ved stavgang. ¨Så det er helt perfekt for dig og også overkommeligt i forhold til så mange andre motionsformer. Og den forbrænder nok - i hvert fald til at starte med, så kan du efterhånden som du taber dig gå over til en anden type motion med lidt mere sved på panden :)

Held og lykke med det hele.

Med venlig hilsen
Mette B. Frandsen