PDA

Se fuld version : Udrensningssymptomer

Elisabethh
10 Oct 2007, 13:03
Jeg er med stor glæde gået i gang med kostændring efter Lenes bog.

Jeg har fået den flotteste hud i mit ansigt og jeg har fået rigtig meget energi.

Jeg har dog stadig ikke kunne klare at slippe kaffen og cigaretterne, men jeg drikker 1 glas vand for hver kop kaffe - gør det nogen forskel??

Jeg har haft en del symptomer - min håndeksem blev meget værre og havde ekstremt meget kløe specielt om natten, men eksemen er sådan set gået væk nu på mine hænder :)

Jeg har den sidste uge haft meget ondt i nakken fået eksem på brystpartien - kan det have noget med udrensningen at gøre.....

På forhånd tak
Mange hilsener

Elisabeth

Mette Borup Frandsen
15 Oct 2007, 20:05
Hej Elisabeth

Dejligt at høre du er kommet godt i gang med det hele.

Med hensyn til kaffen. Vi siger at 2 kopper kaffe om dagen er ok, så måske du skal stile efter det? Og faktisk skal du drikke 1½ del vand pr. 1 del kaffe for at udligne det tab der er.

Eksemen: Det er helt normalt at eksemen bliver værre for en tid før den bliver bedre, så det er jo bare dejligt at eksemen er gået væk nu :)

Eksemen på brystpartiet kan sagtens være et udrensningssymptom, det har jeg set før. Til gengæld har jeg ikke hørt om ondt i nakken i forhold til dette, men jeg skal da ikke kunne udelukke det.

Fortsat held og lykke med det hele!

Venlig hilsen
Mette B. Frandsen