PDA

Se fuld version : Langsomt vægttab

MiaLouise
03 Oct 2007, 14:24
Hej!
Jeg ved ikke om det er herunder jeg skal stille mit spørgsmål, jeg synes det er lidt svært at placere...
Jeg synes det er enormt flot at alle har tabt sig så meget som de har :)
Jeg har dog "kun" tabt ca. 5-6 kg siden d. 1 august, men jeg cykler også 25-30 km om dagen, op og ned af bakke. Og når jeg ikke skal noget lørdag/søndag morgen tager jeg ned og svømmer en time godt 1,5 km).
Jeg synes jeg står rimelig meget i stampe lige for tiden, og jeg er lidt nysgerrig for at vide om der er andet jeg kan gøre end at spise mindre mængder?

Det at jeg cykler så meget og dermed danner muskler, kan det have noget at gøre med at jeg taber mig det langsommere?

Knus Mia

Mette Borup Frandsen
06 Oct 2007, 14:19
Hej Mia

Ja, det kan sagtens være fordi du træner så meget, men jeg tror snarere det er fordi din krop nu har fundet en fin balance som det er nu.
Så for at skubbe lidt til et vægttab, skal der ske nogle ændringer, og det kunne for eksempel være mindre mad, som du også selv skriver. Det kunne også være mere motion, men det er bestemt ikke aktuelt for dig.

Så med de oplysninger jeg har her, er det det eneste råd jeg kan give dig at spise lidt mindre i mængde.

Venlig hilsen
mette B. Frandsen