PDA

Se fuld version : Folk tror jeg er gravid!

Nina
01 Oct 2007, 18:16
Jeg er en 22-årig kvinde. Jeg vejer knapt 70 kilo og er 181 høj. Jeg kæmper, ligesom stort set alle andre kvinder på min alder, med mit stofskifte. Jeg vejer jo officielt ikke for meget men synes alligevel jeg har en 3-5 kilo for meget omkring maven og sidebenene. Hvilket også betyder at jeg (lidt for ofte) bliver spurgt om jeg er gravid. Det slår mig fuldstændig ud hver gang, og jeg mener simpelthen ikke det kan være rigtig.
Jeg træner konditions boksetræning 2-3 gange om ugen og løber derudover 5-8 kilometer 1 gang om ugen.
Jeg spiser absolut ikke usundt, drikker ikke sodavand, spiser ikke slik, men drikker øl i weekenden.
Nu har jeg købt ”sund og slank på 8 uger” og håber at nedskæring af mængden på min mad vil få mig til at tabe dunken.
Min eneste tanke er om mængden af mad er nok til at jeg kan fuldføre min træning. Jeg har ikke tænkt mig at begynde at powerwalke frem for min boksetræning. Min træning kræver meget energi, men mener i at jeg kan holde mig 100 % til bogens retter/mængder og stadig ikke dø af sult under træningen? Og hvad kan jeg i givet fald spise før/efter,
Mvh. Nina

Mette Borup Frandsen
02 Oct 2007, 16:08
Hej Nina

Ja, det lyder absolut ikke tilfredsstillende for dig.

Og ja, jeg mener godt du kan "leve" af den mad der er i bogen selvom du træner meget, og selvfølgelig skal du ikke ændre på din træning.

Du kan altid justere lidt med tørret frugt og mandler og nødder, det er en mulighed at spise lidt af det inden eller efter træning, for det er meget næringsrigt. Så du skal også passe på med ikke at spise for meget af det.

Og ellers er en banan også en mulighed for hurtig og nem mad før eller efter træning.

Held og lykke med det hele!

Venlig hilsen
Mette B. Frandsen