PDA

Se fuld version : Jeg opgiver altid

metski
08 Sep 2007, 13:38
Hejsa

Jeg trænger til at tabe mig, men hver gang jeg starter på det, så opgiver jeg altid efter al for kort tid. Så synes jeg, at det er alt for store ofre, når jeg ikke kan spise slik og kage eller tage til middag uden at skulle have specialmenu.
Jeg ved det er noget pjat, men jeg kan simpelthen ikke ændre min tankegang.

Tror du det er noget du kan hjælpe mig med? Eller vil det være bedre med en "rigtig" coaching time hos dig?

Hilsen Metski

Charlotte Taarnhøj
14 Sep 2007, 10:52
Kære Metski,

Tak for din mail. Jeg arbejder meget med klienter, der ønsker at tabe sig, og jeg vil selvfølgelig rigtig gerne hjælpe dig. Jeg kan ikke hjælpe dig blot ved dette svar, det kræver nogle sessioner.

Men det første du kan gøre er, at spørge dig selv, hvad det vil give dig at smide de her kilo? Hvem vil du være når, du når i mål? Prøv at se dig selv i mål, og mærk hvordan det vil være at være dig. Hvordan ser du ud, hvordan har du det? Hvad vil du tænke om dig selv, når du ahr nået dit mål?

For at ændre din tankegang, skal du væk fra ordet kur, og føle det her som en livsstil, du skal så at sige, skabe dig en ny identitet, du skal ville det, og det kræver, at du finde din motivation.

Håber det var svar nok. Du er velkommen til at ringe herind for at få en snak og aftale en tid til et forløb eller en første session.

Bedste hilsner