CopperHik
07 Sep 2007, 19:41
Jeg starter dagen med en frugtsmoothie af blandet friske frugter - der er ca. 550 g. og nogle gange putter jeg 30 g. blanding af økohavregryn og økospeltflake (med 20 g. kostfibre) i. Er det ok eller skal det kun være frugter?? Jeg skal ikke tabe mig, men vil gerne leve sundt. (166 cm. + 52 kg.)
Jeg lever ret ensformigt, men har det såmænd rigtig godt med det... Er dette forkert??
Til middag får jeg enten:
- brød med banan
- råkostsalat af gulerødder m. citronsaft, solsikkerkerner, græskarkerner og rosiner samt et stk. brød.
- brød med avokado og tomat
Til aften får jeg altid et stykke kylling og bl. friske grøntsager/salat (rå og ikke tilberedt).
Til mellemmåltider spiser jeg frugt. Også indenfor de 3 og 4 timer efter et måltid.
Jeg vil blot høre, om det er helt forkert??
På forhånd tak.
Jeg lever ret ensformigt, men har det såmænd rigtig godt med det... Er dette forkert??
Til middag får jeg enten:
- brød med banan
- råkostsalat af gulerødder m. citronsaft, solsikkerkerner, græskarkerner og rosiner samt et stk. brød.
- brød med avokado og tomat
Til aften får jeg altid et stykke kylling og bl. friske grøntsager/salat (rå og ikke tilberedt).
Til mellemmåltider spiser jeg frugt. Også indenfor de 3 og 4 timer efter et måltid.
Jeg vil blot høre, om det er helt forkert??
På forhånd tak.