PDA

Se fuld version : Syre/base-kit

Karla
03 Sep 2007, 19:45
Hej!

Kan syre/base-kittet anvendes som udresningskur af alle? Jeg tænker på, om der kan være nogle bivirkninger forbundet med at bruge kittet? Jeg ved at man kan få hovedpine og blive træt når kroppen udrenser, jeg tænker på om der er birvirkniger udover det?

Hilsen
karla

Lene Hansson
03 Sep 2007, 20:04
Hej Karla!
Det er ikke alle der kan anvende syre/base kittet, disse er:
gravide,
ældre og svage mennesker,
alkoholikere,
folk der lige er blevet opereret,
unge under 18 år og
kronisk syge mennesker.

Når kroppen sætter en udrensningsproces i gang, kan der forekomme udrensningssymptomer, som kan vise sig i form af hovedpine, influenza lignende symtopmer og i det hele taget følelsen af at "være lidt ved siden af sig selv".

Enkelte har haft lidt problemer med mave/tarm systemet, men det skyldtes at de tidligere også har haft problemer i det område. Når man så ændrer kosten, så vil kroppen, som en naturlig reaktion, opblusse den tidligere sygdom, det er normalt. Hvis det sker, skal man blot skære ned på mængde af syre/base te til det halve af anbefalingen på pakken.

Det anbefales at man inden de 3 uger på syre/base kittet, trapper sit forbrug af sukker, alkohol, koffeinholdige drikke samt kød ned, så bliver kostomlægningen ikke så voldsom som hvis man går fra normal, fed og proteinrig dansk kost til syre/base kost og urtete.

Udover dette, har jeg ikke hørt om nogle bivirkninger - kun gode resultater hvor folk beretter om mere energi, bedre hud og øget velvære.

Mange hilsener
Lene Hansson