PDA

Se fuld version : Maveøvelser

Buller
26 Aug 2007, 09:48
Hej Lene.
Jeg har et spørgsmål ang maveøvelser.

Den nederste del af mave (topmaven) kan jeg simpelthen ikke komme af med. Jeg er slank alle andre steder, men jeg har bare sådan et problem med den del. Når man står fra siden "buler" den ud. Synes jeg laver mange maveøvelser, men har endnu ikke fundet en effektiv metode. Jeg tænker snart at det eneste der kan fjerne det er fx sådan noget som Bailine o.v.s
For nogle år siden var jeg en smule mere overvægtig og nu da jeg så har tabt mig, har jeg svært ved at få strammet det sidste maveskind op og det er især den "topmave" der irriterer mig, især hvis man har noget på der sidder til. Jeg håber virkelig du kan hjælpe mig, til at give mig nogle gode ideer til hvordan jeg få strammet det maveskin op og får den "topmave" væk, for det går mig meget på...

Hilsen Buller.......

P.s Jeg lever næsten 100 % efter dine bøger, især i hverdagen.

Mette Borup Frandsen
27 Aug 2007, 18:01
Hej Buller

Ja, det er rigtigt at det er svært at træne væk, og det skal gøres meget målrettet for at opleve resultater.

Men du skal koncentrere dig om den nederste del af maven, for hvis du laver de traditionelle maveøvelser er det ofte den øverste del af maven man træner, og det er jo ikke der problemet er, så vidt jeg læser.

Så lav maveøvelser hvor du bruger benene som vægt. Du skal simpelthen ligge på gulvet og løfte benene samlet op og ned laangsomt, for det er specielt den nederste del af maven man bruger. Det er svært at forklare over en mail hvordan du præcis udfører øvelserne, men du kan evt. prøve at låne nogle bøger på biblioteket, hvor der er billeder i.

Håber det var bare lidt hjælp :)

Mange hilsner
Mette B. Frandsen