PDA

Se fuld version : støv-og mange pollen allergier

karina32
18 Apr 2007, 18:42
Hej jeg er en kvinde på 32 år. Jeg har en del kilo der skal tabes og en krop som ikke fungerer optimalt. Og det er jeg godt træt af da det forhindre mig i at være mig.

Mit problem med hensyn til denne livsstil, som jeg godt kunne tænke mig at starte på, er at jeg lider af støv allergi og stort set alle pollenallergier, som desværre krydser over med madvarer og specielt frisk frugt, som også er mit problem.

Derfor vil jeg spørge om man kan bruge frossen frugt og kogt frugt om morgenen. Ellers er jeg meget begrænset til bananer, honnigmelon, vindruer og nogle bær.

Er der andre hensyn eller ting jeg skal være opmærksom på før jeg går igang med denne kostomlægning.

Håber på snarligt svar da det betyder meget for mig at opnå velvære og komme igang med at leve optimalt igen.

nysgerrige hilsner fra karina32

Mette Borup Frandsen
19 Apr 2007, 12:21
Hej karina

Jeg ved det ofte er et stort problem for allergikere med frugt, men du kan sagtens bruge frossen frugt. Derimod er kogt frugt ikke så godt, da det bliver syredannende af at blive opvarmet.

Noget andet du skal være opmærksom på, er at dine allergier godt kan blive værre når du starter, men det er helt normalt, og det skulle gerne forsvinde i løbet af de første 1-2 uger. Det er udrensningen der starter, og som ofte forværrer de ting man har problemer med.

Rigtig god fornøjelse!

Venligst
Mette Frandsen