PDA

Se fuld version : Hjælp mangler energi

Mike Lee
22 Mar 2007, 22:07
JEg cykler til dagligt ialt 46 km til og fra arbejdet. Men når jeg kommer frem til torsdag og fredag er jeg utrolig træt i kroppen og har bare lyst til at sove. Det er ikke muligt for jeg skal ned og hente min datter på 3 år og så skal der også lige være lidt overskud til at lege, før jeg falder omkuld kl 21 :)

Har du/I nogle gode kost råd så jeg kan få tilført noget mere energi til kroppen det som om den giver op torsdag.

Morgenmad består af en skål haveregryn/rosiner med mælk så cykler jeg de 23 km til arbejdet.
spiser "meget" frokost
cykler hjem igen 23 km.
Drikker en masse vand/saft.
Spiser "meget" aftensmad

MEn jeg mangler lige noget der kan supplere så energigen ikke ryger helt ud af kroppen midt på ugen.

mvh. tak

Mette Borup Frandsen
27 Mar 2007, 12:04
Hej Mike Lee

Har du prøvet at leve efter Lene Hanssons principper? Det er lidt svært at vurdere hvad årsagen er og nok også lidt for omfattende her, men du skal sørge for at få masser af frugt og grønt, for det er der der er vitaminer og mineraler og masser af energi til at klare dagen og vejen.

Det kan også være du skal spise et lille mellemmåltid inden du tager cykelturen hjem igen.

Men igen: Det er lidt svært at give konkrete råd med de oplysninger du giver mig.

Det eneste jeg kan sige er at det ikke burde være sådan. Det er klart at du vil være træt i kroppen efter al den motion, men det er jo noget andet end energi mangel.

Håber det kan hjælpe dig lidt :)

Venligst Mette