PDA

Se fuld version : allergi

Gitte kristiansen
22 Feb 2007, 20:39
Hej
Mit navn er Gitte kristiansen. Jeg har lige tilmeldt mig, jeg fik ideen fordi, jeg købte bogen, du er hvad du spiser. Mit problem er at jeg går og døjer med en masse allergi. jeg har græs, birk og bynke, og reagere ofte nå jeg spiser frugt og grønsager, og det er jo trist, når det er det der er sundt. jeg kunne godt tænke mig at få nogle råd til hvad jeg kan gøre, for at komme af med allergien, og få det bedre, hvad jeg kan gøre med hensyn til kost og natur medicin.Eller om det er en kostvejleder jeg skal tale med.
Med venlig hilsen
Gitte kristiansen

Mette Borup Frandsen
17 Mar 2007, 15:30
Hej Gitte

Jeg vil helt klart anbefale dig at snakke med en kostvejleder, da det er for omfattende at svare på her. Men mange oplever at allergier forsvinder, når de lever efter Lene Hanssons principper i en periode. Det kunne også være en god idé for dig at få taget en vegatest, da den kan klarlægge helt præcist hvad du skal undgå. Den kan du læse mere om på http://www.lenehansson.dk/center.asp?articleid=147
Så prøv at spise efter de principper du kan læse om i bogen, det skader i hvert fald slet ikke.
Rigtig god fornøjelse

Med venlig hilsen
Mette Frandsen