PDA

Se fuld version : Der sker ingenting

Lala
17 Feb 2007, 13:10
Hej.

Jeg og min mor og far har nu fuldt Lene Hanssons kostråd osv. siden d. 8/1-07. Jeg har tabt mig 3,5 kg. og 15 cm. Er fuld ud tilfreds med alt "kuren" giver mig.. Men jeg er desværre gået i stå i mit vægttab.

Har ikke tabt mig sidste uge, og som det ser ud heller ikke denne uge.
Jeg spiser korrekt og træner 3-4 gange om ugen.. Jeg trænede godt nok ikke ligeså meget i starten, så det kan evt. være muskler.

Har du et godt råd til hvordan jeg kommer i gang igen.. Det er MEGET deprimerende, når man kæmper en kamp, og der så ikke sker noget!!

På forhånd tak.

Vh. Tine

Mette Borup Frandsen
23 Feb 2007, 18:32
Hej Tine

Det er rigtigt at vægttabet nogen gange kan synes som om det går i stå, men der kan sagtens ske en masse ingen i kroppen alligevel, som man bare ikke kan se på vægten. Nu ved jeg ikke hvor meget du vejer, men hvis det ikke er så mange kilo du skal tabe, så kan det være at kroppen er ved at finde sig godt tilpas med den vægt. Og som du selv siger kan motionen også gøre noget, især hvis du også styrketræner.

Men hæng på, det kommer lige pludselig, og husk på at der sker en masse i kroppen som man ikke kan se eller måle på vægten.
Endelig kan det være en mulighed at spise lidt mindre portioner.

Med venlig hilsen
Mette Frandsen