PDA

Se fuld version : graviditet og coaching

Jools
19 Jan 2007, 12:38
Hej!

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid. Jeg har sidste år tabt mig ved hjælp af "forny dit liv på 8 uger", men jeg nåede ikke at tabe mig helt så meget som jeg gerne ville inden jeg blev gravid. Derfor vil jeg meget gerne, -selvfølgelig ikke tabe mig mere, men kontrollere min vægt lidt, så jeg ikke tager mere på end det som man selvfølgelig skal under en graviditet. Derfor ville jeg meget gerne coaches af en af jeres coahes for at sikre mig at jeg ikke tager mere på end nødvendigt, men også så jeg sikrer mig at jeg får alt det der er godt og nødvendigt for barnet, gennem min kost.
Jeg vil ikke kunne tage til København så tit, men ville det være realistisk at blive vejledt en gang om måneden?
Eller har I erfaringer med noget lignende, som I kan anbefale?

På forhånd tak!

Jools

Rikke Jeppesen
22 Jan 2007, 16:11
Hej Jools

Først vil jeg lige sige til dig, at du ikke skal starte med at ændre din kost til Lenes principper lige pludseligt, når du er gravid. Hvis du vil ændre din kost nu, så skal du sørge for at foretage en ændring ad gangen i et stille og roligt tempo.

Dernæst så er jeg egentlig lidt i tvivl, om det er coaching, du søger eller om det er decideret kostvejledning?

Jeg går ud fra, at du har læst om coaching på vores hjemmesider, ellers har du linket her:

http://www.lenehansson.dk/center.asp?articleid=135

Du er også velkommen til at skrive til Charlotte på charlotte@lenehansson.dk eller ringe på 7025 8800.

1 gang om måneden ville være helt fint, og Charlotte coacher også via telefonen. Det er samme tider og priser.

Har du i øvrigt spørgsmål til dette, og har du fundet ud af, at det ikke er coaching men kostvejledning, du har brug for, så kan du skrive direkte til mig på rikke@lenehansson.dk

De bedste hilsner
Rikke Jeppesen